BDSM,Privé,Gangbang,Etc.

  • Mrs LadyBoDai

    Hoi ik ben (Mrs) LadyBoDai ,volslank(verder bekijk mij gratis op mijn webpagina en ik ontvang je in Emmen.

    Alleen als ik zelf echt lekker zin heb, dus ben een echte amateur. Wanneer ik ontvang is dat alleen en uitsluitend op afspraak en met je nummer(06)vermelding.Neem nooit op zonder nummer-weergave , en beantwoord Nooit sms-jes ook nooit Voicemail berichten. Doe nooit aan tel.sex.Mensen die ooit zo aan de deur komen , zullen zeker nooit een date kunnen maken.Dat is een stukje respect wat je moet hebben.En verwacht dat ook van de mensen die een afspraak willen maken.Dat ze mij altijd met respect zullen behandelen.

    Pijpen doe ik lekker zonder(CD) en ze zeggen dat t een specialiteit van mij is;-) diep , plagerig , knabbelend,met mijn @!#$ tongpiercing, maak ik je helemaal “gek”!Ervaar dat zelf.

    Wanneer je heerlijk in mijn mond wilt klaarkomen mag dat ook.

    Intiem is natuurlijk safe , jij wilt toch ook lekker gezond blijven?!Je kunt hier douchen,voor en na de tijd want Hygiëne is heel belangrijk.

    Beffen ,plassex, tussen mijn heerlijke dikke tieten ;-)@!#$,zoenen, strelen,massage, alles wat maar lekker is.

    Ik ben ook in t bezit van zeer uitgebreide SM kamer, ben alleen Dominant , behalve Kids Dieren kopra ,blijvend letsel is vrijwel alles mogelijk.

    Zelfs een erotische mengeling van sex en SM is mogelijk.

    Geen sex met kinderen of met mannen onder de 20 jaar.Zeker NOOIT met dieren.Anaal Niet bij mij, in de SM wel bij jou.Jou wensen/ervaringen in de BDSM kun je me e-mailen want aan de hand daarvan kan ik een goed spel met je spelen.

    Soms organiseer ik een Gangbang Gratis;-))

    Ook dat staat vroegtijdig aangegeven.

    Dus erover bellen (wanneer) is overbodig.

    Aanmelden is vroeg genoeg wanneer het op de site vermeld staat.

    Ook gaan we(mijn man en ik) regelmatig lekker buiten sexen ,Flashen foto's maken, kortom heerlijk genieten. Wederom Gratis.Ook dat staat op mijn website vermeld ,en kun je me bellen waar we op dat moment te vinden zijn.

    Afspraak alleen tussen 13.00 en 20.00 uur.

    En ook zeker niet iedere dag, bel me met je nummer-herkenning aan, of mail je vragen door.

    Mijn telefoon staat aan vanaf een uur of 10.00 en tot 23.00 uur.Wanneer er een man opneemt, is dat de mijne en weet ook overal van.

    http://www.ladybodai.nl en Tel 0612806523

  • Jeorge

    Moderne pillen voor erectiestoornissen helpen om snel het probleem met de gezondheid van mannen op te lossen. Ik adviseer u om naar de site te gaan https://apotheekheren.nl/ en kennis te maken met het bereik van de meest krachtige drugs tot nu toe. Om de dosering te verduidelijken moet u uw arts raadplegen.