Mannelijke hardcore modellen gezocht

  • Foxxy Angel

    Hallo mannelijke modellen,

    Ik heb binnenkort één of meerdere mannelijke modellen nodig voor een filmshoot op een mooie lokatie in Belgie.

    De datum is nog niet bekend, maar die word zo snel mogelijk bekend gemaakt.

    Ben jij een goed uitziende, verzorgde man van 18 tot 35 jaar en heb jij zin om eens mee te doen in een film en/of fotoshoot?

    Je moet je wel realiseren dat dit materiaal op internet komt te staan en dat je dus kunt werken met andere mannen en vrouwen erbij.

    Ik reageer alleen maar op reacties met foto van gezicht, lichaam en je ‘werktuig’.

    Ik ben op zoek naar mooie mannen met een strak, slank lichaam, dus de bierbuikjes hoeven niet te reageren.

    Zie je dit wel zitten? Mail me dan zo snel mogelijk met je gegevens en foto.

  • Toverdoos

    He no comment, lijkt jouw dit niet wat?;-)

  • Bierbuikje

    Zeker iedereen een foto laten opsturen en dan gebruiken voor eigen gebruik zeker…… nee dank je.

  • Foxxy Angel

    Nee ik ben echt op zoek naar modellen voor mijn eigen films.

    Ik heb geen foto's nodig om aan mn gerief te komen.

  • no comment

    tja….aan de eisen voldoe ik wel, mag het werktuig ook langer zijn als gemiddeld…???, en zo ja wat is dan gemiddeld?.

    Maar laat zij eerst dan maar het een en ander toe sturen, wellicht ben ik dan wel bereid om te reageren, kun je eindelijk zien wie no comment nou eigenlijk is…….

    verder no comment

  • no comment

    en naar wie moeten we dan mailen ????????

  • Toverdoos

    Tja, daar zijn best veel mensen nieuwschierig naar denk ik, hoe de enige echte no comment er nou eigelijk uitziet

  • Toverdoos

    Naar foxxy angel dus

  • no comment

    ja ben je werkelijk benieuwd ???, wil je anders best wel een foto toesturen hoor

  • Toverdoos

    je bent een bekend verschijnsel hier op de prik, dus weet zeker dat menigeen nieuwschierig is naar jouw verschijnen, lijkt het je zelf niet leuk om overal de gezichten eens bij te zien, zoals bij Janneman en Laura, die momenteel trouwens erg stil zijn