erotische mails

  • gustje

    wie wil met mij erotisch mailen en indien gewenst foto's uitwisselen?

  • HWoud

    Hi Gustje,

    Ik schrijf altijd mijn erotische fantasieen op in (korte) verhalen, zou ze met jou zeker willen delen……

    Groet,

    Hans

  • geil

    Hai wat vind je geil. Ik geil op hard en sm en vind het heerlijk om vrouwen te onderwerpen en zoek een meisje waarmee ik kan fantaren over extreme sex en mijn slet te laten zien die ik eens wil laten gebruiken als hoer die verkracht word door een meisje die haar slaat op haar kutje en haar van aklles in haar stopt en dat ze samen klaarkomen en ik mijn pik diep in haar keel sstop en klaarkom in een hoer die mij ook vaak heerlijk bevredigt.Hou van dat ze zich als slet gedragen en haar hand diep in haar kut stopt en een jong sletje die haar met een zweep op haar kut en borsten slaat en ik spuiot het kind vol in haar kontje die mijn slet eert oprekt.Ben je een meisje of een geile vent die ook wel eens een man pijpt?Zou ook wel eens gedwongen willen worden een jongen te pijpen met mijn sslet en dat ik met klemmen op mijn tepels en haar vingers diep in mij een pik diep in mijn keel neem en ik mij laat verkrachten en zij haar kutje laat likken door en ander sletje die dan wij later met de zweep hard behandelen en ze laten neuken door een stel mannen en mijn vriendin likt het sperrma uit haar kut en dwingen we te slikken.

    p

  • gustje

    he Hans

    als je wil kan je me mailen op gustje.junior@hotmail.com.

    ik heb zeker interresse in jouw verhalen.

    groeten Gustje

  • HWoud

    Ik heb je een e-mail gestuurd…….

  • jack van viersen

    ja ik wil wel

  • greet

    ja ik wil graag een sex email contact ben een geile vrouw kan ook een foto sturen het wind mij heerlijk op heb het vaker gedaan met man en vrouw en kwam dan wel eens heerlijk klaar achter de computer kusje greet

  • Mike

    Volgens mij ben jij al kletsnat tussen je beentjes Greet! Dikke kus erop…

  • greetjohanna

    ik wil emailen en foto vesturen gr greet

  • Mike

    Mike24082014@gmail.com