Erotisch mailcontact

  • rene

    Ik ben altijd in the mood voor lekkere sex. Vind je het goed dat ik mijn erotische fantasieen met je deel?Mail me dan alsjeblieft, dan kunnen we van elkaars verhalen tot een hoogtepunt komen waar we dan later weer over kunnen vertellen.

    Geile groetjes van Rene

  • Martin

    hi missm,

    het lijkt mij leuk om met je te mailen.

    we zijn trouwens even oud

    stuur je mij een mailtje

    mailvoorwilliam@gmail.com

    x

  • Pietje

    Hey lieve geile Missm,

    Je bericht is al veertien dagen geleden geplaatst, maar toch reageer ik even. Want het lijk mij heel leuk om met een Nederlandse vrouw te corresponderen. Ik wil zeker geen ander contact. Ik heb de afgelopen jaren regelmatig gemaild met leuke vrouwen in het Engels. Dat ging er soms erg heet aan toe. Via Second Life had ik met enkele leuke Amerikaanse vrouwen contact. Maar het lijkt mij wel lekker om dit in het Nederlands te doen met jou. Laat jij iets van je horen, ik kijk uit naar jouw bericht?

    Pietje

    pieter.nakamura@gmail.com

  • mark

    Dit lijkt me wel wat. Gewoon elkaar geile en spannende mailtjes sturen.

    Ik ben een jonge man van 21 en zoek ook een erotisch contact over de mail.

    Hier is mijn mail voor als je met me wil mailen: mijnsexverhalen@hotmail.com

    groetjes mark

  • wouter

    dat is zeker iets voor mij. maar ik vraag me wel 2 dingen af, of je wel echt een vrouw bent. en hoe oud je dan bent.

  • rene

    hoi missm,

    ik ben een man van 38 en ben gek op elkaar opgeilen via mail met of zonder fotos. Ik vertel maar gelijk dat ik opgewonden raak van dames met zwarte nylons. Ik hoop gauw wat van je te horen/zien xxx

  • Fr

    Hallo,

    jouw advertentie viel me op omdat ik dezelfde interesse heb namelijk erotisch mailen.

    Ben van mening dat ik prikkelend kan schrijven, fantasie, rollenspel, verhaaltjes enz.

    Niks moet en alles mag maar ook wat mij betreft alléén per mail, geen date!

    Mail me en we kunnen een beschrijving geven en wie weet krijgen we wel een klik per mail of op msn…

    gr. Fr

  • speurneus

    Hallo beste M, wat stel je je voor om te mailen, iedere dag, een paar keer per week?

    Heb je inmiddels al iemand gevonden want je oproep is niet van gisteren.

    Ik doe dit voor het eerst, jij al langer??

    Ik lees het graag: groetjes, speurneus.

  • jancamper

    hallo ik ben jan camper,en zoek een erotisch mail kontact met een vrouw van middelbare leeftijd geen kontact of iets dergelijks.

    verder ben ik veel op reis in europa en n.afrika rest volgt wel in een eventuele mail