Tantra-massage

  • MichaeldeV.

    Hoi,

    Ik ben Mike, 34 jaar oud, slank en verzorgd, net uiterlijk. Geen bril/baard/snor.

    Welke dame (leeftijd en uiterlijk niet van belang) wil graag discreet een heerlijke (Yoni)-massage ondergaan?

    Ik richt me helemaal op jou, dus bij mij doe je niets. Ik wil je heerlijk laten ontspannen en laten genieten van de massage. Geen sex dus! Gewoon even lekker genieten van de aanrakingen en energieoverdracht. Ik zal je begeleiden in het ontspannen en met de ademhaling en de energiesensaties. Kost je helemaal niets, want dit is voor mij ook een leerproces. Ik geniet als jij geniet en daar hoef ik zelf niet voor aangeraakt te worden.

    Alles discreet en eventueel anoniem.

    Bij voorkeur kan je ontvangen.

    Welke dame lijkt het leuk met mij in contact te komen hierover zodat we het er eerst per email over kunnen hebben?

  • piet

    ik ben piet en ik vraag wel geld, maar kwaliteit mag wel wat kosten.

    op mijn website kun je meer info vinden erotische massage voor vrouwen

  • Wilma

    Mooi aanbod Mike , klinkt goed !

    Ik hoop voor je dat je wat reakties hebt gehad of nog krijgt.

    Jouw woonplaats of regio erbij vermelden zou dit misschien bevorderen.

    Sukses !

    Vriendelijke groet,

    Wilma

  • marjar

    Hallo Mike,

    duidelijke advertentie,

    Ik wil graag weten waar je woont ?

    Ik woon in Overijssel, is dit een redelijke afstand ?

    Groetjes Marja

  • elina

    hai ik zie dat wel zitten maar wil even weten of waar je ergens zit wandt ik moet er voor reizen en financieel heb ik niet echt veel te makken

    ik wil me lichaam dit laten ontdekken omdat me lichaam eigenlijk alleen maar pech gehad heeft wordt het tijd dat me lichaam nu is goede dingen mee maakt

    dus ik denk dat het me goed zou doen en omdat jij nog lerende bent ishet mischien wel heel fijn alleen kun jij ontvangen en waar zit je ergens hoop niet te ver

    groetjes van lieve meid

    laat even berichtje achter voor mij als je meer wilt weten over wat ik bedoel met dat me lihcaam het nogal te verduren heeft gehad het is moeilijk om het zo op te schrijven

    dus vandaar maar vindt toch dat ik die kans verdien

  • elina

    je mag wel naar m ij toe komen voor de yoni massage

    alleen kan het dan bij mij in gelderland

  • ridderharnas

    Lieve meid,

    Schroom niet om je door mij te laten verwennen, gun jezelf de kans, jij verdient het, je lichaam verdient het.

    Groetjes, Ridder Harnas

  • andre

    Hallo ik heb wel interesse om jou

    te masseren in Gelderland ik kom

    zelf ook uit de buurt !

    Gr. (andre7977@gmail.com)