Zeer strenge donkere travestiet meesteres zoekt slaaf

  • mrs Cheeta

    ZZZZeer strenge dominante kinky @!#$ ZwarteVolslanke vrouwelijke travestiet meesteres,

    Zoekt Zeerr onderdanigen boys en echte slaven, die het aandurven zicht te melden voor het spel sm!

    Ervaring is niet nodig.

    Als je nou van soft of hard sm houd,of helemaal geen ervaring hebt,maakt helemaal niet uit!

    1Als je maar zeer onderdanig bent 2Je @!#$ erop om gedomineerd 3Je kickt erop om Mij slaafje tezijn 4Je hebt zelf een fantasie

    5Je staat er open voor om te experimenteren,

    Dan ben je hier aan het juiste adres, anders niet!

    Ik ben gekkk op een mooie paal,ballen en sperma,hmmm…heb ook poppers,dus slaafje meld je nu aan!

    Eenmaal bij binnekomst ben je uit geleverd aan mij en je hebt niks meer voor het zeggen,Je gaat op je knie en vertelt mij je

    fantasie, we bespreken een stofwoord om je grenzen te bepalen en we gaat genieten..

    Er is dus geen weg meer om terug te krabbelen…dat doe je maar tijdens de info aan de telefoon.

    Dus alleen komen als je weet wat je wil, en alleen reageren als je jezelf hier in kan vinden A.U.B!

    *Korteoverzicht van sessies kunnen zijn:

    *Pijpen,Trekken,likken,Spuiten.

    *Spanking tot dat je me smeek voor genade

    *Zweepsessies*Facesitting met totale gewicht.

    *huishoudelijke Shoonmaaksessie, met strenge controle en straffen

    *Trampling.*Eenzame opsluiting*Golden shower*Plassex

    *Gedwongen sessies*Pijnsessies

    *Pik,bal en tepels martelingen*Pik,bal en konthaar scheren

    *Sletten sessie:Vinger,@!#$'s en stra-pon sessie.

    *Erotische_Sm massage bestaat uit:(veelllllll massage olie-kaarsvet,body 2body,blindoek+handboeien,soft spanking-plaagsessie,paalgleisessie,trekken- pijpen,facesitting

    en natuurlijk een @!#$ hoogte punt voor jou).

    *Gedwongen mijn zwartepaal te moeten pijpen diep,ballen,kont likken,facesitting tot dat ik je onderspuit.

    *Pervers en extreme sessies

    *FETISH (benen/voeten/tenen,lak/ Latex/leer nylons / panty's) kietelfetishisme en navelfetishisme enz.

    Enz enz…

    Zit er wat bij wat je aanspreekt?

    Of heb je een andere fatansie Of wensen?

    Bel me!!En wie weet komen we tot

    een afspraak voor het spel SM!

    Bel mij ALTIJD met nummer herkenning:Voor

    Info.

    06-43499058

    24uur beriekbaar

    MRS CHEETA.

  • Everard

    wil graag Uw slaaf worden

  • hendrik

    is een hele mooie meesteres met een prachtig lichaam mooie zwarte kont en een goed stuk gereedschap echt de moeite waard

  • Mike

    Hallo Mrs Cheeta,

    Ik kwam uw advertentie tegen op dating.nu en vind em erg @!#$! Het is mij alleen niet helemaal duidelijk of u van man naar vrouw bent gegaan of van vrouw naar man. Kunt u dat voor mij verduidelijken?^~

    Groeten,

    Mike - 22 jaar

  • awa_apia@yahoo.com

    My name is Miss Awa Murrey i was going throught this site now and i saw

    your profile at erotiek.prikpagina.nll i believe you are the right person i am

    looking for,i will like you to please send me an email at my email

    address thus my email ( awa_apia@yahoo.com ) for me to give you

    my beautiful pictures

    and to tell you more about me.I will be waiting for your mail today

    Awa

  • werner

    ik ben een man 42 jaar en singel.ik wil verkracht worden en veel pis en sperma slikken harde pijn als hoer dienen zonder stopwoord

    ik hoop snel een mail van u

  • Frans

    Geachte meesteres,

    Ik ben een 59 jarige mllige man met onderdanige gevoelens. Wil graag tot lustslaaf worden opgevoed. Heb geen ervaring maar heel leergierig. Wordt graag door een strenge meesteres in leer opgevoed en afgericht. Graag bondage, balbondage, machteloos door knevel en leren likken, tongen, zuigen en pijpen. en anaaloefeningen en later ook anale verkrachting. Geile taal en aan uw lusten voldoen, graag! geen pijntoestanden en wel safe. Wat zijn uw voorwaarden?

    Lik op uw pik,

    slaaf Frans

  • slaaf Frans

    Geachte meesteres Cheeta,

    Ik ben een 59-jarige mollige man met onderdanige gevoelens. Wil graag opgevoed worden en ben erg leergierig. Maar ik moet veel leren.

    Leer graag gedwongen likken, zuigen, pijpen, tongen, ook gebonden (ook balllen) en met knevel zodat ik niet tegen kan stribbelen. Ook anaaloefeningen (in begin voorzichtig) om anaalgeil te worden voor de meesteres. de Meesteres graag geil in de mond en in leer met hoge laarzen/hakken. Wordt ook graag gepijpt en gedwongen om anaal te neuken (of op rug genomen te worden door meesteres). Geen pijntoestanden en wel safe.

    Is dit mogelijk en wat zijn uw voorwaarden (kosten, e.d.0.

    Hoor graag van u!

    alvast lik op uw pik,

    slaaf Frans

  • barbie

    Anonymous

    wil graag Uw slaaf worden ik ben slavin  wordt gebruikt worden   ben een man  ik speel als travestiet te zijn  wat mijn meesteres mij op draagt word zals ik voor u doen  meesteres ik zelf alle maal kledind  pums en hoog gelaarzen p ruik  wat mekup er bij   hou van sm of kinky  wat er bij hoor   pijpen met de zweep  op sluiten  tepel klemjes op mjn tepels  heb piercing in mi tepels  en nog veel meer  als hoer spelen u zet het maar  Mvg Barbie

  • Eldert

    Voor mij was dit dieet helemaal niet veilig. Ik kreeg weinig vitaminen en mineralen binnen en ontwikkelde impotentie. Ik ben 57 jaar ould. Zelfs jonge mensen kunnen bijwerkingen hebben, en ik met prostatitis des te meer. Maar over het algemeen hebben mannen op 57-jarige leeftijd niet echt actieve seks. Ik zou graag willen om toch over te stappen op Kamagra Kopen. Dat medicijn is aangenamer.