Erotisch mailcontact

  • Missm

    Ik ben een vrouw op zoek naar een man om erotisch mee te mailen.

    Spanning, erotiek en elkaar prikkelen via de mail.

    Het gaat me puur om mailen, niet om een ontmoeting.

    Iets voor jou?

    Laat het me maar weten.

    X

  • ronald

    Hallo mij lijkt het ook spannend om lekkere geile mails naar elkaar te sturen ik ben een getrouwde man van 44 jaar en jij hoe is jou naam en wat is je leeftijd ik hoop snel wat van je te horen

    Geile likjes Ronald

  • Missm

    Op welk mailadres kan ik je mailen?

    Ik ben 33 trouwens…

    Xx

  • Gplekje

    Hoi miss,

    Je bent precies naar hetzelfde op zoek als ik. Ik hoop dan ook een mailtje van je te ontvangen…

    Mail me op gspotmail@hotmail.com zodat we een leuk en spannend mailcontact kunnen opzetten :-)

    Groetjes, en ik hoop tot snel zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen.

    Ps: ben een man van 45 jaar, normaal postuur. Ik hoop dat ik niet te oud voor je ben.

  • Rodo

    Dat is eigenlijk precies wat ik ook zoek. Geen ontmoeting en ook geen persoonlijke toenadering.

    Wel spannende mailtjes en uitgebreid vertellen over mijn belevenissen en fantasieën.

    Ik schrijf graag verhalen en sommige daarvan gaan over erotische avonturen van mij en mijn vrouw.

    Ben je geïnteresseerd? Stuur dan een persoonlijk berichtje met je e-mail adres en ik zal je een eerste spannend bericht sturen.

    Groet, Rodo

  • Privatar

    Hallo Missm,

    Bedankt voor je reactie, en sorry voor de vertraging, er ging weer eens iets mis met Ziggo.

    Mijn tijdelijke e-mailadres is hyrramail@home.nl

    Ik wacht even je email af, want ik vindt het belangrijk om te weten wat of je voorkeuren etc. zijn.

    Maar ik ben wel een zestigplusser, en dat vind ik ook wel belangrijk voor jouw om te weten.

    Groetjes van Privatar.

  • Privatar

    Beste Ronald,

    In mijn e-mail stond duidelijk dat ik contact zocht met een vrouw.

    Helaas en sorry, groetjes.

  • Privatar

    Beste Rodo,

    Helaas, ik ben niet geinteresseerd, want ik zoek uitsluitend contact met een vrouw.

    Evenwel, succes en groetjes.

  • Privatar

    Beste G,

    Helaas ben ik niet geinteresseerd, want ik zoek uitsluitend contact met een vrouw.

    Groetjes.

  • Klaas

    Ja het lijkt mij wel wat om via de mail wat geile praatjes te hebben

    Liefs Klaas