Gratis "sexdate"-sites zijn nep!

  • Vrijert?

    Na te lang en uitvoerig meedoen moet ik besluiten dat ALLE “gratis”sexdate-sites gebaseerd zijn op bedrog. Er staat een groot assortiment lokkende profielen, voor elk wat wils, maar het blijkt dat de enige bedoeling van die profielen is: de gebruiker te laten betalen. Voor credits/contactpunten/inlogminuten, enzovoorts. In het gratis gedeelte lokt een profiel een reactie van de gebruiker uit, het profiel reageert op een enkel onderdeeltje van die reactie en vraagt om meer info. Een betaalde reactie met alle gevraagde info later leidt tot een vraag om NOG meer info, vaak zoiets als “wat voor werk doe je?”, wat niets met enig sexcontact van doen heeft. Een eventuele aanloop naar een werkelijke ontmoeting wordt eindeloos uitgerekt. zelfs als het profiel meldt: “..geen lang mailcontact, misschien zelfs komend weekend een ontmoeting..”, gebeurt dit. Stel dat een ontmoeting is afgesproken, dan wordt die op het laatste moment weer afgezegd met de mededeling: “volgende week misschien, wat vind jij leuk op de tv?”. Weet hier iemand een gratis, of i.i.g. goedkope sexdate-site die dit soort praktijken niet doet? Hoe komt iemand aan een leuke sexdate zonder eerst kapitalen uit te geven aan betaalde lidmaatschappen, of gekochte mailberichten? Ik ben geen uitgaanstype en zou dus zeer geholpen zijn met die mogelijkheid. bij voorbaat dank!

  • ridderharnas

    Je hebt helemaal gelijk, het is helemaal waar.

    Misschien werkt een ouderwetse advertentie in een krant of Candy of De Erotische Krant of Rosie of zoiets wel nog (als je heel veel geluk hebt).

    Ik heb een keer gescoord via ishotmyself, maar mannen alleen zijn er niet echt erg gevraagd, helaas.

    Sexjobs.nl is nog een andere tip, zelf een oproep plaatsen, of reageren op oproepen.

    Als je wilt betalen voor sex, zijn er natuurlijk zowat overal talloze vrouwen van alle maten en leeftijden te vinden.

    P.S. Zelfs als je alleen maar eens ergens gaat kijken, zonder je aan te melden, zonder profiel, krijg je al voortdurend nietszeggende berichtjes.

  • happycompanie@live.nl

    klopt helemaal, dat ze allemaal fake en nep zijn, ik zoek ook nog wel eens wat, maar heeft weinig zit, ik had 50 credits, dat is voor een berichtje, daarna kun je kopen, ,tja, ik ben piercer, en wat wil het verhaal, ik bood aan een piercing te zetten, reageerde op een profiel van een half blote dame, die zij, oh lijkt me leuk, ik heb er nog geen een, wat zie ik op de foto, een navelpiercing, BAF dus, tja, ik adverteer met diverse dingen op sexads, daar kun je gratis advertenties zetten, heel erg simpel, maar sommigge reacties proberen je wel te lokken naar betaal pagina's , maar ik heb er diverse advertenties op staan,

  • happycompanie@live.nl

    tja kijk maar eens goed naar foto's op de diverse site's, bij de ene heet ze Natasja, en bij de andere heet ze Aneke, maar ik kwam er vande week ook weer eens achter, na een gratis berichtje te mogen versturen, en een knipoog, en daar was het even een conclussie waar ze niet bij stilgestaan hadden , bleek wel, in verband met dat ik piercings zet, had ik ook toegezecht een piercing te zetten, ik kreeg als antwoord , leuk ik heb nog geen piercing, ik keek naar de foto en zag daar duidelijk een navelpiercing, YES dacht ik, weer fake, en dat bleek wel weer, gewoon super fake, ik vermoed, of een vent met ict achtergrond, of een ouwe taart met breiwerk…

  • ekeren67@gmail.com

    Ja dit zeker zo , jammer dat mensen zich zo aanstellen en ik heb het ook ondervonden toen ik op zoek was naar een date.

    Veel credits gekocht en verspeeld en juist voor de afspraak melde ze zich telkens af om een of andere redenen.

    Ik hoop dat andere er niet in trappen en hoop dat deze site van het net worden gehaald.

    gr

    robby