Erotisch mailcontact

  • jef

    Hoi,

    Het lijkt me leuk met je te mailen.

    XXXXXXXXXX

    Jef

  • tonva

    hoii, nog lieve dames van de leeftijd 50?

  • hans

    hoi

    volgens mij is dit al een ouwe advertentie ; ) maar ik denk toch ik probeer het toch maar.

    ik ben een jonge van 27 jaar en ben op zoek naar een vrouw die contact wil via de mail en mij geile spannende mailtjes wil sturen en hoop dat ik bij jou op het goeie adres ben ik ben heel erg benieuwd of je nog zal reageren.

    groetjes

  • derk

    Hoi Miss

    ik wil wel een erotisch mailcontact met jou

    gr

    derk

  • Peter_S

    Hoi Mismm,

    Ik ben een slanke vent met veel fantasie, het lijkt me leuk die met je te delen!!

  • Joop K

    Hallo Missm, ik ben Joop, 47 jaar uit Leiden. Ik zou het erg leuk vinden om met je (of u) te mailen. Ik zeg u, want misschien bent u wel een meesteres, en daar mag ik natuurlijk niet onbeleefd tegen zijn. Ik hoop op contact, en in de tussentijd zal ik maar weer mijn lul aftrekken. Dit doe ik zo'n 5 a 6x per dag. Met vriendelijke groet, Joop. Emailadres: JDA.Klink@hotmail.nl

  • sexdate

    Dan moet je eens op www.sexmatches.nl kijken. Daar vind je snel een sex date.

  • Kevin

    Hallo Missm,

    Ik lees net je advertentie en misschien kan ik je hiermee helpen. Ik ben een 26 jarige student en in mijn vrije tijd schrijf ik (gratis) sexverhalen.

    Dit doe ik allemaal per e-mail. Als het je iets lijkt, e-mail me dan eens, dan schrijf ik een verhaal waarin jij de hoofdrol speelt.

    Kus Kevin

  • greetjohanna

    ja ik wil graag een sex email contact ben een geile vrouw kan ook een foto sturen het wind mij heerlijk op heb het vaker gedaan met man en vrouw en kwam dan wel eens heerlijk klaar achter de computer kusje greet

  • ducky

    Ik ben een man, en wens maar al te graag erotisch te mailen !

    Hoor ik je terug ?

    Ducky